Alla inlägg den 5 september 2011

Av Marra & Klara ♥ - 5 september 2011 20:35

Bilder från Leksand sommarland kommer här !


  Jag, min morbror, mina brorsor och min syrra och jag är hon som ligger helt failat xD


  En bild från när vi hade åkt den gula (i)


   Vi gör oss redo för att åka ..


// KLaRa


Av Marra & Klara ♥ - 5 september 2011 20:18

Jag har ju varit på Kolmården så jag tänkte visa lite bilder från de !




  Ja den där är ju lite läskig för en gång gapade den så att det såg ut som att den skulle äte upp mig o.O


  Och det det var en dålig bild när vi kollade på bästa delfinshowen !


  Haha, fyfan kan man vara stilligare ? Hade precis ätit mjukglass  


   Och här håller lilla jag  på att dö  


   Ett litet bevis !


  Och här håller min brorsa på att klättra upp före mig .. Och som vanligt blir det så  


   Sveriges längsta rutchskana och jag åkte i den ( det där är inte hela )


  Den här bilden kan jag seriöst inte sluta skratta åt :D Så jeffla het där !


  
Det här är Gregor, världens sötaste apa !

// Klaris !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards