Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Pappa ;3

Av Marra & Klara ♥ - 26 augusti 2011 16:27

Aa strax sticker jag till pappa  


Han har datorer sa ta det lungt, men kommer inte kunna vara inne någe mycke på msp   

För att datan jag får spela på är så seeeeeeg  


Peace out så länge ! ^^   STANNA !    Den där peace smileyn är typ borta ! Jag hittar den inte   Vad ska jag göra då ?    Oh ! Nej jag hitta den ^^


Peace out så länge ! ^^  


// Klara           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marra & Klara ♥ - 10 september 2011 19:25

 Srry för NO bloggning idag :'/   Först så sålde vi typ 1000 tidningar med vårat fotbollslag. Vi sålde tilloch med till storsjö odjuret birger :D   Sen så stack vi på mc donalds      Sen så skulle vi vara bollkallar till damlaget , hade s...

Av Marra & Klara ♥ - 6 september 2011 19:24

Har fått en kill problem :''/   Jag gillar en kille, men jag vet inte om han gillar mig och jag vågar inte fråga     Och jag vågar inte göra lapp trixet heller för ja, han kommer ju berätta för alla då x(   Och mina vänner skulle säkert b...

Av Marra & Klara ♥ - 6 september 2011 19:22


Nu är det bara 5 underbara dagar kvar tills jag blir 10 :D     Längtar .. Längtar .. Och längtar ! Kan det inte bara hända nu ?   // Klara ...

Av Marra & Klara ♥ - 5 september 2011 20:35

Bilder från Leksand sommarland kommer här !     Jag, min morbror, mina brorsor och min syrra och jag är hon som ligger helt failat xD     En bild från när vi hade åkt den gula (i)      Vi gör oss redo för att åka ..   // KLaRa   ...

Av Marra & Klara ♥ - 5 september 2011 20:18

Jag har ju varit på Kolmården så jag tänkte visa lite bilder från de !         Ja den där är ju lite läskig för en gång gapade den så att det såg ut som att den skulle äte upp mig o.O     Och det det var en dålig bild när vi kollade på b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards